2011. augusztus 11., csütörtök

"Én nem írok ki senkit msnre vagy facebookra hogy te vagy az LB-m, én úgyis tudom hogy ki(k)re számíthatok"

A címet nem egy bizonyos személyre értem hanem sok emberre aki ugyanezt csinálja...attól hogy kiírod hogy "ISTENEM IMÁDLAK JULIKA BFF" akkor már számíthatsz is rá ha baj van? Ritka az ilyen eset úgyhogy szerintem nem...higgyétek el azaz igazi barátság ha nem csak egy napot vagy egy pillanatot töltöttetek együtt hanem több éve jóban vagytok és beszéltek/tartjátok a kapcsolatot egymással és legalább ismered is és tudod hogy miket szeret meg hogy mi a kedvenc zenéje. Nem attól vagytok barátok hogy gyártotok 10-20 képet magatokról, hanem attól hogy tényleg ismeritek-e egymást. Nem fogom ezt soronként levezetni, mert a lényeget úgyis tudjátok és ne úgy vegyétek mint egy kritikát hanem inkább mint egy tanácsot, és ahogy a mondás is tartja "Jó barát a bajban ismerszik meg".
Szóval ha julika eddig a BFF-ed volt és gyártotatok 500 képet egymásról, de ha már neked kell valami leráz akkor inkább keress mást, ja én ne is beszéljünk arról aki minden bajba belevisz...
 Tumblr_loehb3kjdx1r0187no1_500_large
Tumblr_l6ztoxl3yj1qbo3bfo1_500_large


amúgy Fatime voltam xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése