2011. augusztus 13., szombat

Büszke lehetsz magadra világ part I

Igen, igen part I azaz első rész mert még lesz több ilyen cikkel is azt garantálom... Kezdeném azzal ami a legjobban fáj: A tv sorozatok...Mi a jó az Indul a riszában? Mi a jó a Hannah Montanában? Mi a jó a többi hülyeségben amit ami a csatornákon megy? Ritkán nézem a Disney csatornád de amikor odakapcsolok mindig ezek a hülyeségek vannak, amit már unok. Régen amikor én kb. 7-8 éves lehettem mindig a 3 jóbarát és jerryt vagy a tottaly spiest (született kémek) vagy akár a kölykök a 402-es tanterembőlt vetítették, és én ezeket imádtam nemtudom ti hogy vagytok vele én ezekből inkább megnézek egy részt mint a Hannah Montana vagy további hülye társaiból kéne végiglesni egy egész maratont. Jobb lenne a világ ha ezeket visszahoznák...na ennyi elég is és aki ezeket a régi jó kis sorozatokat akarja megnézni itt egy link: http://mesekaneten.blogspot.com/ találtok ott nyek a macskát yon yang yot és további társait.

Tumblr_lpb1gzi0rq1qzm5wgo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése